FANDOM

9e6c964a62c29a2e39e40f8248050ae6

Khierron Latheir Ezrael Edit

Den unge assistenten är en av de yngsta av sin yrkesmässiga riktning och status. Skolades tidigt och levt under vargklanens tak sedan småbarnsåldern. Hyser därför stor respekt gentemot dem och en obeveklig lojalitet. Han är professionell och driven, kan dock stundom känna sig rastlös och osäker på den tillvaro han lever, söker efter sin plats i världen och en djupare mening.

Till det yttre kan han tyckas mest allvarlig och frostig, men pojken har ett hett temperament bakom den koncentrerade och bistra minen. Har lätt för att bli uppretad och agerar ut sin ilska. Bär känslorna på ärmarna och är det något man kan räkna med, så är det att han alltid är genuin.

Jämfört mot klanen han tjänar, är han en dresserad byracka, en drillad kamphund som saknar den medfödda finessen och elegansen noblesserna och magikerna besitter. Blicken är skarpt iakttagande och besitter en glimt av något otyglat och vilt.

E95c836523b8774983d28aa4a86b60cf-0

Fysisk Beskrivning Edit

Ålder: 75 (motsvarande mänsklig 17-årsålder.)

Längd: 184 cm, växer dock fortfarande.

Kroppsbyggnad: Slankt muskulös med vida axlar.

D6a106c13af8d70cde3512c6ca93663a

Hår: Korpsvart, lätt böljande till mitten av ryggen och lägger sig gärna i en snedbena.

Ögon: Något vassa, skarpa och mandelformade. Irisarna är varmt bärnstensgula/honungsbruna.

Annat: Har vassare, markerade och tydligt vingformade ögonbryn som ramar in ansiktet. Stärker det redan lite intensiva, sträva uttrycket som han ständigt bär.
5e295b56f860ecc7848cf4311f5d8ded

Förmågor Och Kunskaper Edit

Tränad inom stridskonst som närkamp och hantering av knivar och dolkar. Utöver detta är han en skicklig bågskytt och är också det som favoriserats det senaste.

Har en god hand med täljkniven och skapar gärna figurer eller andra kreativa alster.

Precis som resten av det ourenska folkslaget är han tvåspråkig, och lär sig nu sakta men säkert människornas tungomål för att smidigare kommunicera med folket på ön. Det är hackigt som bäst.

Slumpmässig Fakta Edit

.....

Just Nu Edit

Handplockades för att arbeta som S'amadhis huvudsaklige assistent på godset i Ravenna och agerar som deras händer, särskilt vid deras frånvaro.